بهترین فیلم‌ های سال 2019

ایران زیرنویس

سال 2018 یکی از بهترین سال‌ها برای فیلم بازها بود. در این سال‌ها فیلم‌های بسیار بزرگی مانند قسمت سوم انتقام‌جویان، قسمت جدید ماموریت غیرممکن، شگفت‌انگیزان 2، ونوم و ... منتشر شدند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران زیرنویس، با این حال، اگر رقابتی میان فیلم‌های سال ۲۰۱۸ و فیلم‌های سال ۲۰۱۹ ترتیب دهیم، فیلم‌های سال ۲۰۱۸ شانس چندانی برای پیروزی نخواهند داشت. در سال ۲۰۱۹ فیلم‌های بسیار بزرگ‌تر و محبوب‌تری نسبت به سال‌های پیش اکران می‌شوند. در این متن به معرفی بهترین فیلم‌های سال ۲۰۱۹ پرداخته‌ایم.

انتقام جویان: آخر بازی (Avengers: Endgame 2019)

کارگردان: Anthony Russo, Joe Russo

بازیگران: Brie Larson, Chris Hemsworth, Scarlett Johansson

تاریخ پخش: ۲۶ آوریل ۲۰۱۹

این فیلم که دنباله فیلم Avengers: Infinity War است، ادامه نبرد میان قدرتمندترین قهرمان‌های زمین با یک تایتان دیوانه به نام تانوس را روایت می‌کند. افرادی که دنیای سینمایی مارول را دنبال می‌کنند، اطلاعات کمی از فیلم دارند. بر اساس تریلر منتشرشده، ما می‌دانیم که هاک آی (شاهین چشم) و مرد مورچه‌ای به زمین مبارزه بازمی‌گردند و تونی استارک هم در فضا گم شده است. ما تقریباً هیچ‌چیز دیگری از داستان فیلم نمی‌دانیم. البته ممکن است فیلم کاپیتان مارول سرنخ‌هایی را در خودش گنجانده باشد. این فیلم، آخرین فیلم از فاز سوم دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود. درست مانند فیلم Avengers: Infinity War، دانلود فیلم و همچنین دانلود زیرنویس فارسی فیلم Avengers: Endgame 2019 به یک ترند جهان تبدیل می‌شوند.

گودزیلا: سلطان هیولاها (Godzilla: King of the Monsters 2019)

کارگردان: Michael Dougherty

بازیگران: Vera Farmiga, Charles Dance, Millie Bobby Brown

تاریخ پخش: ۳۱ مه ۲۰۱۹

زمان آن فرارسیده که موجودات عظیم‌الجثه زمین قیام کنند و نبرد لازم‌الاجرای خود را شروع کنند. در این قسمت گودزیلا با چالش‌های بسیار بزرگی روبرو می‌شود. بر اساس صفحه دانلود زیرنویس فارسی فیلم Godzilla: King of the Monsters 2019، گودزیلا در این فیلم باید در برابر هیولاهایی مانند گیدورا شاه، ماترا و رودان قرار بگیرد. در این قسمت بازیگران جدیدی مانند سالی هاوکینز، میلی بابی براون، کایل چندلر به فیلم اضافه‌شده‌اند. فیلم گودزیلا: سلطان هیولاها توانسته خود را وارد لیست ۱۰ فیلم مورد انتظار کاربران در سایت IMDb کند. توجه ایرانیان به چنین لیست‌هایی باعث شده که این فیلم در میان کاربران ایرانی هم به یک عنوان مورد انتظار تبدیل شود.

شزم! (Shazam! 2019)

کارگردان: David F. Sandberg

بازیگران: Zachary Levi, Djimon Hounsou, Mark Strong

تاریخ پخش: ۵ آوریل ۲۰۱۹

داستان فیلم در مورد پسر ۱۴ ساله‌ای است که بعد از دیدار با یک جادوگر مرموز و باستانی، قدرت تبدیل شدن به یک قهرمان بزرگ‌سال را پیدا می‌کند. با تبدیل شدن به این قهرمان بزرگ‌سال، بیلی هم توانایی‌های جدیدی به دست می‌آورد که از جمله می‌توان به قدرت، سرعت و استحکام فرا طبیعی و همچنین قدرت پرواز اشاره کرد. او باید یاد بگیرد که توانایی‌های خود را کنترل کند و به مبارزه با افراد شرور جامعه بپردازد. اگر قصد تماشای فیلم را دارید، برای دانلود زیرنویس فارسی فیلم Shazam! 2019 به سایت ایران زیرنویس مراجعه کنید.

مرد عنکبوتی: دور از خانه (Spider-Man: Far From Home 2019)

کارگردان: Jon Watts

بازیگران: Samuel L. Jackson,Jake Gyllenhaal, Tom Holland

تاریخ پخش: ۳۱ مه ۲۰۱۹

در این قسمت مرد عنکبوتی تصمیم می‌گیرد که به همراه دوستان خود به اروپا سفر کند و تعطیلات خود را در آنجا سپری کند. در این مدت، او می‌خواهد که از فعالیت‌های ابرقهرمانانه خودش نیز فاصله بگیرد؛ اما هنگامی که تهدیدهای جدیدی ظاهر می‌شوند، او مجبور می‌شود که دوباره لباس مرد عنکبوتی را به تن کند و این تهدیدها را به همراه شخصیت جدیدی به نام میستریو نابود کند.

جان ویک: بخش ۳ - پارابلوم (John Wick: Chapter 3 - Parabellum 2019)

کارگردان: Chad Stahelski

بازیگران: Keanu Reeves, Ian McShane, Halle Berry

تاریخ پخش: ۱۷ مه ۲۰۱۹

در انتهای فیلم جان ویک: بخش دو دیدیم که جان قوانین قتل کانتینتال را شکست و یکی از اربابان عالی‌رتبه جرم و جنایت دنیا را در این هتل به قتل رساند. هتل کانتینتال فیلم جان ویک: بخش ۳ - پارابلوم درست از همان‌جا آغاز می‌شود. جان ویک از سمت هتل کانتینتال طرد شده و با این کار، او تمام مزایای خود را در سراسر جهان از دست داده است. از طرف دیگر، جایزه بزرگی برای سر او گذاشته شده و اکنون قاتلان زیادی در سراسر دنیا در صدد کشتن او هستند.

در این متن همچنین جای عنوان‌های مانند فیلم جدید و بدون عنوان جنگ ستارگان، روزی روزگاری در هالیوود، علاءالدین، مردان ایکس: ققنوس سیاه، شیر شاه، قسمت جدید و بدون عنوان ترمیناتور، مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی، مرد جهنمی، سریع و خشن تقدیم می‌کند: هابز و شاو و فیلم جدید جوکر خالی است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.