ایوان بند

بیوگرافی ایوان بند

ایوان بند یکی از گروه های موسیقی جدید ایرانی هستند که موسیقی را در طرح بالایی ارائه می دهند. این گروه از دو عضو حسین ششریفی خواننده گروه و فواد غفاری آهنگساز تشکیل شده است. البته حدیث دهقان هم با این گروه همکاری دارد.

ایوان بند

بیوگرافی حسین شریفی عضو گروه ایوان بند

حسین شریفی متولد 22 اردیبهشت سال 66 در شهر رفسنجان استان کرمان است.

او خواننده گروه ایوان است و از کارهای شاخص او می توان به تیتراژ برنامه اینجا آینده اشاره کرد.

آهنگ های معروف او عبارتند از : ای عشق، جانان، ماه منی، تو همونی، دلبسته، آروم جونم، ای جان، نوش جان از بهترین کارهای او است.

ایوان باند

بیوگرافی فواد غفاری آهنگساز گروه ایوان

فواد غفاری هم آهنگساز این گروه است و متولد 11 مرداد سال 1362 است و با هنرمندان معروف همچون علی عبدالمالکی و میثم ابراهیمی همکاری داشته است.

از کارهای شاخص او می توان به کارهایش با علی لهراسبی و تیتراژژ سریال فاصله ها اشاره کرد.

فواد غفاری با خوانندگانی نظیر رضا صادقی، پویا بیاتی، فریدون آسرایی و محمدرضا گلزار هم همکاری داشته است.

ایوان باند

جوایز و امتیازات فواد غفاری

وی هم چنین به همراه سیروان خسروی در سال 1394 نیز برنده جایزه بهترین آهنگساز پاپ از دیدگاه مردم در جشن سالانه موسیقی ما شد. او در همکاری خود با میثم ابراهیمی برای تیتراژ سریال دردسرهای عظیم نیز نماینده بهترین قطعه تیتراژ در برنامه سه ستاره گردیده و برای ایشان آرزوی بهترینها رو داریم.

ایوان باند

دیگر اعضای گروه ایوان بند

یکی دیگر از اعضای این گروه مصطفی مومنی است که کار تنظیم و میکس و مستر را انجام می دهد و خانم حدیث دهقان هم به عنوان ترانه سرا برای این گروه فعالیت می کند.

ایوان باند

علاقه و تفریح گروه ایوان بند

این گروه بیشتر وقت خود را بر روی آلبوم تمرکز کرده اند و قصد دارند به زودی یک فول آلبوم از خود منتشر کنند و آهنگ های شادی هم در آلبوم جای دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.