بهترین نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در زمان کرونا

بهترین نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در زمان کرونا



در حالی که میلیون ها انسان برای محافظت از خود در سطح جهانی خود را در خانه قرنطینه کرده اند تا سرعت انتشار ویروس کرونا COVID-19 کاهش یابد،افراد در منزل پیش از هر زمان دیگری به صحیح کار کردن لوازم منزل خود متکی هستند. این امر نسبت به تمامی لوازم خانگی خود از کولر گازی گرفته تا مایکروویو، جاروبرقی و یخچال را شامل میشود. در حالیکه ممکن است هر یک از آنها خراب بشود بهر حال بهتر است بجای رجوع به نمایندگی تعمیر لوازم خانگی خود به مرکز تخصصی تعمیر24 در تهران با ارائه خدمات مطمئین (رعایت پروتکل های بهداشتی) و 6 ماه گارانتی در تهران تماس بگیرید. در ادامه با راهنمای تعمیرات لوازم خانگی در زمان کرونا آشنا خواهید شد.

توجه به نگهداری لوازم خانگی در زمان قرنطینه

مردم در حال حاظر بیش از هر  زمان دیگری  از لوازم خانگی خود استفاده میکنند. آنها از ماشین ظرفشویی برای احتیاط بیشتر و ضد عفونی بهتر استفاده میکنند. آنها برای پیشگیری و رعایت موارد بهداشتی از خرید مکرر جلوگیری و با یکبار خرید یخچال خود را بیش از حد پر میکنند. در حال حاظر ما تماس های زیاد برای تعمیرات یخچال و فریز آنها به دلیل عدم چرخش هوا و بالا بودن حجم مواد در فریزر شاهد هستیم.

تعمیر24 پروتکل های سختگیرانه ای را انجام داده است، از شستشوی اجباری دستی تا نگه داشتن 2 متر - بیشتر از 1.5 متر توصیه شده - بین مشتریان و تکنسین ها برای مدت زمان بازدید.

تعمیرات مایکروویو در محل

طبق تحقیقات بدست آمده توسط کارشناسان تعمیر24 مشخص شده افرادی که در طول ماه یکی دوبار از مایکروویو خود استفاده میکنند اکنون به صورت روزانه از آن استفاده میکنند پس این احتمال وجود دارد در پی  استفاده از مایکروفر و بی توجهی به طرز استفاده صحیح آن مشکلاتی بوجود بیاید. نگران نباشید تعمیر24 با کمک تیم حرفه ای و آموزش دیده تمامی  خدمات را در محل و بدون نیاز به جابه جایی دستگاه، در تمامی مدل ها تعمیر ماکروفر سامسونگ ، ال جی و سولاردام، سامی، کنوود، پاناسونیک، فلر، دلونگی، بکو، سانیو،آدمیرال، بوش و ... را انجام میدهد.

تعمیر کولر گازی در کمترین زمان

زمانی که کولر گازی شما خراب میشود ممکن است اوقات ناخوشایندی را در گرمای طاقت فرسا بگذرانید و بسیار دشوار است. با توجه به شیوع ویروس COVID-19 راه حلی مناسب برای تعمیر کولر گازی جنرال در پیش خواهید داشت بازدید تکنسین از دستگاه تنها باید تماس با نمایندگی تعمیرات اسپیلت در تهران بدون اینکه بخواهید زمان زیادی را برای پیدا کردن تکنسین مجاز آن بگذرانید. ما به شما اطمینان میدهیم که خرابی آن برطرف خواهد شد و در این مدت دشوار کنار شما خواهیم بود.

مشتریان می توانند با آماده کردن محلی در دسترس برای شستشوی دست، برای دریافت خدمات آماده شوند. مهندس میرزایی می گوید:باید بلافاصله وقتی تکنسین وارد خانه شد، این کار انجام شود. وی گفت: ما از آنها می خواهیم مکانی را برای شستشوی دستان خود با آب گرم صابون و حوله های یکبار مصرف فراهم کنند. حداقل، اینکار قبل و بعد از تعمیر انجام می شود. بعضی از آنها ممکن است چندین بار دست های خود را بشویند.

زیرا در تعمیرات کولر گازی ممکن است گرد و خاک روغن و گاز مبرد در تماس با تکنسین باشد برای جلوگیری از دست زدن به صورت بهتر است تمامی پروتکل ها رعایت شود.

تعمیر24 در حال حاظر با بهترین متخصصین در سطح تهران تعمیرات کولر گازی جنرال را به همراه گارانتی و تامین قطعات اصلی در کوتاهترین زمان انجام میدهد.

پروتکل  های بهداشتی مورد نیاز در تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر لوازم خانگی و خدمات مرتبط با آن در بیشتر مناطق با سفارشات در منزل ثبن میشود و تکنسین های تعمیرات لوازم منزل به شکل دائم فعالیت می کنند. آوردن هر کسی به خانه شما احتمال قرار گرفتن در معرض ویروس کرونا را افزایش می دهد، اما برخی از مشاغل تعمیراتی اقدامات احتیاطی را برای کمک به کاهش خطر انجام می دهند. با مجموعه ها مجاز تماس بگیرید و در مورد روش کار آنها سؤال کنید. سؤالاتی که باید بپرسید عبارتند از:

  1. آیا تکنسین از دستکش مصرف و ماسک استفاده می کند؟
  2. چگونه رسیدگی می شود؟
  3. قوانین شرکت در مورد شستشوی دست و ضد عفونی تجهیزات چیست؟
  4. آیا تکنسین حاضر است در حین بازدید فاصله خاصی از مشتری حفظ کند؟
  5. آیا تکنسین ارائه دهنده خدمات مجاز برای برند لوازم خانگی شما است؟ تکنسین های مجاز توسط سازنده لوازم خانگی آموزش دیده و به قطعات، اطلاعات فنی و در مواردی به نرم افزاری خاص از نوع لوازم خانگی نظیر تعمیرات کولر گازی و مایکروویو و... شما دسترسی دارند؟

مدیریت تعمیر24 مهندس میرزایی می گوید: همه این موارد به دستورالعمل های ارائه شده توسط سازمان جهانی بهداشت برمی گردد. فاصله اجتماعی یک عامل مهم است. ما از مشتریان می خواهیم در یک اتاق دیگر بمانند. تا هر سرفه، عطسه تصادفی در محلی جدا گانه اتفاق بیافتد. تاکنون مشتریان در حال آموزش دیدن بوده اند. این یک هنجار جدید است، و مردم آن را متوجه میشوند. ما نمی خواهیم کسی را در شرایطی قرار دهیم که خود یا دیگران را در معرض خطر قرار دهد. ما باید مطمئن شویم که مریضی و خطری را از خانه به خانه دیگر نخواهیم برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.