خدمات تور تایلند

گردشگران عزیز در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه ی انتخاب تور مناسب همراه با قیمت های صحیح و مناسب در یک سفر مناسب را بیان کنیم تا در انتخاب میان آژانس های مسافرتی مختلف و خدمات متنوع آنها سردرگم نشوید .

 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران تور ترکیبی تایلند را با انتخاب بهترین تور در کنار هزینه های مناسب برای سفر به تایلند آشنا سازیم .

قیمت تور تایلند بستگی به هتل ، پرواز و زمان سفر شما دارد


خدمات تور مسافرتی تایلند

تورهای مسافرتی خدماتی اعم از : اخذ ویزا ، خرید بلیط هواپیما ، رزرو هتل ، راهنمای تور ، بیمه مسافرتی ، برنامه ریزی سفر و برنامه ریزی دقیق در زمینه گشت و گذار در تایلند در درون و بیرون شهری که سفر می کنند را در تایلند با استفاده از تور پوکت ، تور پاتایا ، تور بانکوک ، تورهای ترکیبی تایلند را به مسافران ارائه میدهند .
   

راهنمای تور یا لیدر تور

 

لیدر تور به فردی گفته میشود که در یک تور مسافرتی مواردی اعم از ، انواع مناطق گردشگری تایلند ، مناطق زیبا و تاریخی و تفریحی ، فرهنگ و آداب و رسوم مردم تایلند ، مراکز خرید ، آب و هوای تایلند و سواحل معروف تایلند ، معابد تایلند و ... را برایشان معرفی و برنامه ریزی می کند که تک تک این مقاصد گردشگری را به آنها نشان دهد .

 

تور لیدرها باید دارای اطلاعات عمومی و تخصصی مربوط به تورها و شناخت از شهرهای آن کشور را داشته باشند و از قدرت مدیریتی بالایی برخوردار باشند تا قدرت و تسلط کامل را داشته باشند تا بتوانند به هنگام بروز مشکل در سفر اَن را مدیریت کنند و احساس آرامش را به افراد بدهند .


همچنین لازم است بدانید که استفاده و انتخاب بهترین تور ،  بهترین گزینه برای سفر است و شما گردشگران با خیالی آسوده و راحت سفرتان را آغاز خواهید کرد .

 

قیمت تور تایلند

 

دسته بندی تور های مسافرتی 

 

تورها به دو دسته تقسیم می شوند که در پایین برایتان شرح می دهیم .

 

تورهای گروهی ( بسته )

تورهای انفرادی ( باز )

 

تورهای گروهی :  از آن دسته از تورهای تفریحی می باشد و طوری طراحی می شوند که آژانس مسافرتی و آژانس هواپیمایی ، برای این سفر تاریخ مشخصی تعیین کرده و با توجه به تعداد صندلی های پرواز بلیط خریداری می کند ، گروهی معدود را ثبت نام کرده و برنامه سفر آنان را برنامه ریزی و تنظیم می نماید و اغلب در چنین حالتی تمام گروه از کشور مبدا به همراه لیدر تور به کشور مقصد سفر نموده و بر می گردند .


تورهای انفرادی : این تورها که حجم بالاتری از مسافران را تشکیل می دهد ، اغلب از آژانس های مسافرتی گوناگون ، تورها خریداری می شوند و تمام مسافران با یک پرواز از قبل تعیین شده به سوی کشور مقصد پرواز می کنند و برنامه سفر و لیدر تور و موارد دیگر آن در کشور مقصد مشخص می شود .

قیمت تور مسافرتی تایلند در فصل های مختلف

دلیل اصلی این که بیشتر گردشگران و مسافران در سراسر دنیا بخصوص کشور خودمان به تایلند سفر می کنند ، این بوده که با تور به این کشور بکر و زیبا سفر کنند تا با : آب و هوای تایلند ، مناطق گردشگری ، فرهنگ و آداب و رسوم مردم تایلند ،  سواحل معروف تایلند ، جشن های متنوع آن ، تست غذاهای تایلند ، دیدن شهرهای پاتایا ، بانکوک ، پوکت ، سامویی ، خیابان معروف واکینگ استریت و ... بیشتر آشنا شده و از نزدیک این همه زیبایی را ببینند .


کشور تایلند در خرداد ماه به دلیل شروع امتحان های مدارس یک روند نرمالی را برای مسافرین به همراه دارد ، اما با شروع فصل گرم تابستان و شروع مسافرت ها در ایران قیمت سفر تایلند افزایش زیادی می یابد در واقع فصل گردشگری در ایران محسوب می شود و دلیل گران بودن تور به همین علت است .


همچنین قیمت تایلند در تیر ماه با مرداد ماه تفاوت چندانی ندارد و جالب است که این دو ماه در فصل تابستان نسبت به کل فصل های بهار طرفدار زیاد و رشد قابل توجهی نیز دارد . توجه داشته باشید که قیمت تایلند در آبان ماه و آذرماه درست بعد از تاریخ نوروز بالاترین نرخ تور را در کل سال  داشته است .

 

ضمنا تایلند در پاییز طرفدار بسیار زیادی نسبت به فصل تابستان دارد و حدود 30 درصد افزایش را در بر دارد و همچنین قیمت تایلند در فصل زمستان روند بالایی را خواهد داشت و شلوغ ترین فصل خرید تایلند در بهمن ماه است چرا که رزرو تورهای نوروزی شروع می شود  .

شما با ویزای تایلند خود می توانید 30 یا 60 روز در تایلند اقامت داشته باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.