ایوان بند

بیوگرافی ایوان بند

ایوان بند یکی از گروه های موسیقی جدید ایرانی هستند که موسیقی را در طرح بالایی ارائه می دهند. این گروه از دو عضو حسین ششریفی خواننده گروه و فواد غفاری آهنگساز تشکیل شده است. البته حدیث دهقان هم با این گروه همکاری دارد.

ایوان بند

بیوگرافی حسین شریفی عضو گروه ایوان بند

حسین شریفی متولد 22 اردیبهشت سال 66 در شهر رفسنجان استان کرمان است.

او خواننده گروه ایوان است و از کارهای شاخص او می توان به تیتراژ برنامه اینجا آینده اشاره کرد.

آهنگ های معروف او عبارتند از : ای عشق، جانان، ماه منی، تو همونی، دلبسته، آروم جونم، ای جان، نوش جان از بهترین کارهای او است.

ایوان باند

بیوگرافی فواد غفاری آهنگساز گروه ایوان

فواد غفاری هم آهنگساز این گروه است و متولد 11 مرداد سال 1362 است و با هنرمندان معروف همچون علی عبدالمالکی و میثم ابراهیمی همکاری داشته است.

از کارهای شاخص او می توان به کارهایش با علی لهراسبی و تیتراژژ سریال فاصله ها اشاره کرد.

فواد غفاری با خوانندگانی نظیر رضا صادقی، پویا بیاتی، فریدون آسرایی و محمدرضا گلزار هم همکاری داشته است.

ایوان باند

جوایز و امتیازات فواد غفاری

وی هم چنین به همراه سیروان خسروی در سال 1394 نیز برنده جایزه بهترین آهنگساز پاپ از دیدگاه مردم در جشن سالانه موسیقی ما شد. او در همکاری خود با میثم ابراهیمی برای تیتراژ سریال دردسرهای عظیم نیز نماینده بهترین قطعه تیتراژ در برنامه سه ستاره گردیده و برای ایشان آرزوی بهترینها رو داریم.

ایوان باند

دیگر اعضای گروه ایوان بند

یکی دیگر از اعضای این گروه مصطفی مومنی است که کار تنظیم و میکس و مستر را انجام می دهد و خانم حدیث دهقان هم به عنوان ترانه سرا برای این گروه فعالیت می کند.

ایوان باند

علاقه و تفریح گروه ایوان بند

این گروه بیشتر وقت خود را بر روی آلبوم تمرکز کرده اند و قصد دارند به زودی یک فول آلبوم از خود منتشر کنند و آهنگ های شادی هم در آلبوم جای دهند.

عبدالرضا منتظری

مهندس عبدالرضا منتظری مدیر انتشارات کتاب و نشر دیجیتال حرف آخر متولد سال 1352 و دارای مدرک کارشناسی مهندسی پلیمر از دانشگاه صنعتی اصفهان می¬باشند مهندس منتظری در زمینه ابداع الگوهای جدید آموزشی و تولید محتویات آموزشی دیجیتال با سیستم فول انیمیشن فعالیت می¬کنند.

تألیفات :

  • کتابهای حسابان و دیفرانسیل شروع آسان
  • کتابهای کوچک کانون فرهنگی آموزش
  • کتاب دیفرانسیل نوبل
  • کتاب ریاضیات پایه و دیفرانسیل گاما
  • کتاب حسابان و ریاضیات پایه حرف آخر (این کتاب دارای مجوز علمی و محتوایی از آموزش و پرورش تهران و مورد تائید اکثرگروههای ریاضی استانهای مختلف می باشد)
  • و بیش از ۳۰ عنوان کتاب مبحثی در انتشارات گزینه اول

 

سوابق :

  • مدیریت انتشارات کتاب و نشر دیجیتال حرف آخر
  • مدرس برجسته ریاضیات صدا و سیما
  • 20 سال سابقه تدریس در رشته ریاضی در مدارس معلم ، ملاصدرا ، دانشمند ، دانش ، بهار ، دانشجو و …
  • مدرس برنامه آموزشی نکته¬ها در شبکه آموزش از سال 83 تا 89
  • تدریس بیش از ۵۰۰ جلسه آموزش تصویری فول انیمیشن در نشر دیجیتال حرف آخر
  • مدرس مدعو از طرف آموزش و پرورش جهت تدریس الگوها و روشهای جدید ریاضی برای معلمان ریاضی در همایشهای استانی آذربایجان غربی ، همدان ، مازندران ، قزوین و هرمزگان

کاشان

شرکت فرش سجاده ای کاشان در ابتدای تولیدات خود ، به طور اختصاصی و حرفه ای بر روی طراحی تولید و نصب فرش سجاده ای مساجد متمرکز شد و به حول قوه الهی به یکی از بزرگترین و معتبرترین تولید کنندگان فرش سجاده ای ماشینی مخصوص مساجد و حسینیه ها و مصلی ها مبدل گشت . شرکت سجاده فرش کاشان با استفاده از به روز ترین دستگاه های مدرن اروپایی ( وان د ویل بلژیک و شونهر آلمان ) اقدام به تهیه و تولید فرش ماشینی کاشان نموده است که تا به امروز از معتبرترین و بهترین برند های فرش سجاده ای ماشینی در کشور به شمار می آید . استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه نظیر چله ، پود و الیاف به کار رفته در نخ های صد در صد اکریلیک فرش سجاده ای مسجد یکی از برترین و با کیفیت ترین سجاده فرش مسجدی را رقم زده است . الیاف به کار رفته در فرش ماشینی سجاده ای مساجد از الیاف خارجی و همینطور نخ پود کاملا درجه یک و خارجی می باشد . کارخانه سجاده فرش کاشان تولیدات خود را بر پایه فرش سجاده ای 500 شانه ، سجاده فرش 700 شانه ، فرش مسجدی 1000 شانه بنا نهاده که هر کدام در تراکم های گوناگون تولید می گردد . مثل تراکم های  : 800 – 1000 – 1200 – 1800 – 1950 – 2100 – 2250 – 2250 – 3000 که به لحاظ قیمت فرش سجاده ای مسجدی قیمت های متفاوتی را رقم زده است . تراکم های مختلف یعنی قیمت فرش سجاده ای گوناگون که دست خریدار را جهت خرید فرش سجاده ای دلخواه باز می گذارد . جنس نخ های به کار رفته در فروش فرش سجاده ای مساجد شرکت سجاده فرش کاشان از نوع اکریلیک می باشد که بهترین نخ به کار رفته در فرش ماشینی در ایران می باشد . که دوام و نرمی بالایی را برای سجاده فرش مسجد به ارمغان می اورد که همین امر یکی از مزیت های ویژه کارخانه سجاده فرش کاشان می باشد . رنگ های استفاده شده در سجاده فرش مسجدی شامل : رنگ سبز یشمی ، رنگ آبی فیروزه ای ، رنگ روناسی یا قرمز ، رنگ گردویی یا شکلاتی ، رنگ بادامی ، رنگ سورمه ای ، رنگ آبی کاربنی می باشد که رنگ آبی و سبز جزو پرفروشترین ها در تولید فرش سجاده ای مساجد می باشد که خریداران زیادتری را هم دارد .

ضمنا شرکت با داشتن نصاب های حرفه ای و مجرب در اجرا و نصب فرش سجاده ای یکی از بهترین شرکت ها در ارایه این خدمات می باشد که این خود افتخاری دیگر برای شرکت کارخانه جات فرش سجاده ای کاشان می باشد. امید است اینگونه خدمات مورد رضایت حق تعالی قرار گیرد و مسبب خیر در دنیا و آخرت گردد .

 جهت اطلاع از قیمت فرش سجاده ای مساجد و قیمت سجاده فرش کاشان می توانید وارد وب سایت اصلی شرکت شده و در آنجا با مدیریت فروش سجاده فرش کاشان در ارتباط باشید و مشاوره رایگان جهت خرید فرش سجاده ای در یافت نمایید.