نماشویی با طناب چیست؟


نماشویی ساختمان چیست؟

نماشویی ساختمان یعنی شستن نمای یک ساختمان به وسیله دستگاه سند بلاست که قادر به پمپاژ آب با فشار بسیار بالا به بیرون از خود است و همراه با آب با توجه به نوع کثیفی محلول و مواد شوینده نیز به بیرون پمپاژ می کند . 

انواع روش های نماشویی  ساختمان:1 ــ نماشویی با طناب2 ــ نماشویی با داربست 3 ــ نماشویی با راپل4 ــ نماشویی با کمربند 


نماشویی با طناب چیست؟

هنگامی که برای کار در ارتفاع نماشویی ساختمان با طناب کار انجام شود . می توان گفت نماشور از بالای ساختمان به وسیله یک طناب بسیار محکم بسته شده است . که از آن آویزان می شود . تا توانایی استارت نماشویی ساختمان را از بالاترین قسمت ساختمان داشته باشد .نماشویی با طناب از مزیت های بسیاری برخورد دار است . برای مثال میتوان به کاهش هزینه و زمان مورد نیاز برای نماشویی ساختمان اشاره کرد . زیرا در این کار در ارتفاع ، برای نماشویی ساختمان نیازی به بستن داربست نیست . درواقع میتوان گفت نماشور می تواند کار خود را با با سرعت بسیار بالایی شروع کند .البته این نکته بسیار قابل اهمیت است که برای نماشویی با طناب ، نماشور باید فردی با تخصص بسیار بالا باشد . در زمان ورود خدمات نماشویی با طناب به کار در ارتفاع برای نماشویی ساختمان ، متخصص های زیادی در این زمینه وجود نداشتند . اما امروزه تیم های بسیار زیادی هستند که قادر به ارائه خدمات نماشویی با طناب می باشند . 


نماشویی با طناب و بدون داربست

نماشویی با طناب و بدون داربست را می توان بهترین و مناسسب ترین روش برای نماشویی ساختمان ها دانست که برای هر نمایی چه کوتاه جه بلند مناسب است .هنگامی که از نماشویی با طناب صحبت می کنیم فرقی نمی کند .که جنس نمای ساختمان مورد نظر برای کار در ارتفاع  و نماشویی با طناب چه باشد . نماشویی با طناب برای تمامی جنس نما ها از شیشه گرفته تا سیمان ، کامپوزیت ، رنگ شده ، سنگ و... کاربرد دارد . نماشویی با طناب با دستگاه های مخصوص کار خود را انجام میدهد و ساختمان را به صورتی تحویل می دهد . که گویا ساختمان از نو ساخته شده است .


چرا نمای ساختمان کثیف می شود؟

کثیف شدن نمای ساختمان علت های بسیار فراوانی دارد که می توان از آنها به موارد زیر اشاره کرد :• ریخته شدن گچ و سیمان به نما هنگام ساخت و ساز • باران اسیدی که با تماس خود با سطح باعث خوردگی سطح و سایش سطح می شود . و می تواند خصارت بسیار زیادی را برای ساختمان رقم بزند .• وجود گرد و غبار و انواع کثیفی های عادی و روزمره• رسوبی که بر اثر باران یا آلودگی های مختلف روی سطح نما به وجود می آید .• دوده بسته شدن و سوختگی نما در اثر آتش سوزی هایی که امکان دارد به وجود بیاید .می توان گفت نماشویی با طناب قادر به از بین بردن تمامی مواردی که در بالا ذکر شد است . و می تواند بدون هیچ مشکلی ساختمان را مانند روز اول بعد از نماشویی ساختمان تحویل بدهد .

منهول فاضلابی چیست؟

منهول فاضلابی چیست؟

منهول فاضلاب همان منهول هایی است که در خطوط انتقال فاضلاب و پکیج های تصفیه فاضلاب نصب شده و برای دسترسی و زهکشی خطوط فاضلاب استفاده می شود. منهول فاضلاب اکنون از مواد پلی اتیلن ساخته شده می شود اما جنس های مختلف دیگری نیز برای ساخت منهول فاضلاب استفاده می شود که در ادامه به آنها پرداخته می شود.

 در حال حاضر هنوز هم از منهول فاضلاب بتنی و آجری نیز استفاده می شود اما این نوع منهول فاضلاب محبوبیت خود را در دنیای امروز و با رشد فناوری های جدید تولید منهول فاضلاب از دست داده اند و پیمانکاران و مجریان طرح های انتقال فاضلاب به استفاده بیشتر از منهول های پلی اتیلن روی آورده اند.

منهول فاضلابی پلی اتیلن

در شبکه انتقال فاضلاب برای اتصال چندین خط لوله فاضلاب و برای ایجاد مسیر‌های مختلف در زیرساخت فاضلابی و در سیستم مخابراتی برای دسترسی به مسیرهای کابل زیرسطحی از منهول پلی اتیلن استفاده می شود. منهول های پلی اتیلن تولید شده در دو نوع سنتی و پیش ساخته، هر کدام مزیت خاص خود را دارند.

برای بکارگیری هر یک از این  منهول ها می توانید از تیم کارشناسی شرکت اوژن مشاوره دریافت کنید. شرکت اوژن طراحی، تولید کننده و تامین کننده انواع منهول، منهول پلی اتیلنی، منهول بتنی پیش ساخته بوده و پیاده سازی و راه اندازی آن را با کیفیت بالا انجام می دهد. تا به امروز پیاده سازی منهول پلی اتیلن در شرکت های گاز و نفتی، پتروشیمی، نیروگاه ها و خطوط انتقال صورت گرفته است.

 

سایت: http://ozhen.co/

تماس : ۹۱۳۰۰۲۰۴ - ۰۲۱

ایمیل: info@ozhen.co

گروه اوژن اطلس سپهر

گروه مهندسی اوژن اطلس سپهر

 

گروه مهندسی اوژن اطلس سپهر سال ۱۳۸۷ با تلاش جمعی از دانش آموختگان دانشگاه‌های تهران و بین‌المللی قزوین تاسیس گردید. مجموعه اوژن با عنایت خداوند متعال و با تلاش پرسنل پرتوان خود توانست در تولید محصولات پلی اتیلن در کشور به قطب قابل ملاحظه ای تبدیل شود.

 

تیم مهندسی اوژن اطلس سپهر با مطالعات تخصصی در حوزه تصفیه آب و فاضلاب و با علم و تجربه خود توانسته یکی از پیشگامان در ساخت پکیج های تصفیه فاضلاب باشد.

 

اوژن اطلس با تکیه بر توان تولید خود در صنعت پلی اتیلن به تکنولوژی ساخت پکیج های تصفیه فاضلاب کمک شایانی داشته و با توسعه این مهم مشکل خوردگی در پکیج های فلزی مخصوصاً در مناطق مرطوب کشور را تا ۹۰ درصد کاهش داد.

 

 

انواع پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی اوژن اطلس سپهر

 

-پکیج تصفیه فاضلاب فلزی: پکیج تصفیه فاضلاب فلزی، به دلیل متریال مصرفی در پکیج با این نام شناخته می شوند و بر أساس بیشترین کاربرد و مصرفی که دارند، با نام پکیج فلزی تصفیه فاضلاب بهداشتی نیز شناخته می شوند. این دستگاه یک تصفیه خانه زیر زمینی است که توان و استحکام بالایی دارد. جنس این پکیج از استیل کربن و یا فولاد ضد زنگ است. مقاویت این آلیاژ های آهن در مقابل صرفه و خوردگی به حدی بالاست که برای ساخت یک پکیج تصفیه فاضلاب فلزی، مناسب هستند.

 

پکیج تصفیه فاضلاب کارواش: اولین کاری که در کارواش ها بر روی ماشین ها صورت می گیرد شستشو با آب است که گل و لای روی ماشین ها با این عمل به آب خروجی اضافه می شود که در بحث تولید فاضلاب با عنوان TSS یا مواد معلق یاد می شود این مواد قابلیت ته نشینی دارند. مرحله بعدی در شست و شوی ماشین ها در کارواش اضافه نمودن کف یا اصطلاحا دترجنت می باشد که دارای سورفاکتانت ها می باشند این ماده ماهیت آلی داشته و باعث تغییر کیفیت شیمیایی در آب می شود. از دیگر موادی که موجود در پساب یا فاضلاب کارواش ها می باشد روغن وگریسی است که همراه با شستشو به آب اضافه می شود و موجب آلودگی جدی منابع آب زیرزمینی می شود و همین طور فلزات سنگینی مانند سرب که می باید در تصفیه پساب یا فاضلاب تولیدی در کارواش ها بدان توجه کرد.

در کارواش ها پساب حاصل از شستشوی ماشین ها مستقیما به چاه یا کانال های آب تخلیه می شوند که این امر سبب آلودگی جدی و سمی شدن سفره ها و منابع آب زیرزمینی می شوند که امر تصفیه فاضلاب کارواش ها را با پکیج تصفیه فاضلاب کارواش ضرورت می بخشد.

 

پکیج تصفیه فاضلاب خاکستری: فاضلاب خاکستری در حدود ۶۰ الی ۷۰ درصد کل فاضلاب تولیدی خانگی را شامل می شود به همین منظور تصفیه و استفاده مجدد آن در مصارفی همچون آّبیاری درختان و فضای سبز می تواند کمک شایانی به محیط زیست و صرفه جویی در مصرف آب و هزینه های خانوار کند. تصفیه آب خاکستری نه تنها مصرف آب را کاهش می دهد بلکه سبب کاهش حجم دبی فاضلاب تولیدی شده و مصرف انرژی و مواد شیمیایی را کاهش داده و در کل سبب کاهش هزینه می شود.

 

پکیج تصفیه فاضلاب رستوران: عموما فاضلاب رستوران ها از محل پخت غذا تا شست و شوی ظروف و و محوطه و زمین و لباس ها و … تا فاضلاب بهداشتی سرویس ها وارد محل جمع آوری آن ها می شوند، لذا این پساب می تواند حاوی مقادیر متغیری از چربی و روغن (FOG)، دترجنت ها، مواد جامد معلق، آشغالهای حاصل از شست و شو در سایز های مختلف و BOD و COD ناشی از آلودگی های بیولوژیکی باشند.

 

پکیج تصفیه فاضلاب بیمارستانی: بیمارستان ها مصرف کنندگان قابل توجهی از آب در روز هستند و تولید چند برابر فاضلاب از بیمارستان ها به دلیل توسعه در حوزه پزشکی در حال افزایش است. فاضلاب بیمارستان ها حاوی آلاینده های عفونی و خطرناک است که باید قبل از تخلیه آن در محیط زیست، تصفیه گردد. تصفیه پساب بیمارستانی (Hospital Wastewater) یکی از مهم­ترین و حیاتی­ ترین بخش­های سیستم­­های کشورها به منظور حفظ منابع آبی و جلوگیری از خطرات محیطی و زیستی است چرا که یکی از خطرناک­ترین فاضلاب­ و پساب­های تولید شده از محیط بیمارستانی خارج می­گردد.

 

 

پکیج تصفیه فاضلاب پتروشیمی: پتروشیمی صنعتی است که در آن به کمک مواد خام اولیه از نفت و گاز، فراورده­ های شیمیایی گوناگونی را تولید می­کند. بواسطه­ چنین فعالیتی مواد شیمیایی و سمّی بسیار خطرناکی را تولید می­کند که در صورت استفاده از روش­های قدیمی تصفیه پساب پتروشیمی آسیب­های جبران ناپذیری به حیات جانوران و زندگی انسان­ها وارد خواهد کرد.

 

 

پکیج تصفیه فاضلاب کشتارگاه:  کشتارگاه ها به دلیل فرایند کشتار و تمیز کردن تأسیسات، مقادیر زیادی فاضلاب کشتارگاه (SWW) را تولید می کنند. SWW ها به دلیل دارا بودن مقدار زیادی مواد معدنی و مواد آلی، نیاز به فرآیند تصفیه فاضلاب دارند. بین فاضلاب کشتارگاه و فاضلاب کارخانه های فرآوری گوشت از نظر نوع آلاینده ها و غلظت آن ها، تفاوت بسیاری وجود دارد. فاضلاب کشتارگاه ها، شامل پسماند انواع گوشت ها از جمله، گوشت گاو، گوشت اسب، گوشت گوسفند، مرغ و … است. منبع اصلی آلاینده ها فرآیند ذبح کردن: خون، مدفوع و ادرار، آب شستشو (لاشه، کف، ظروف و …)، باقی مانده مواد غذایی مخلوط شده در معده حیوانات و زباله های دیگر است. بنابراین آلاینده BOD ها، COD ها نیترات ها و فسفات ها هستند.

 

پکیج تصفیه فاضلاب دباغی و چرم سازی: روند دباغی و چرم سازی، شامل ترکیبات شیمیایی معدنی و آلی است که می توانند تاثیر مخربی بر محیط زیست داشته باشند. در مرحله برنزه کردن از موادی مانند کروم، تانن های گیاهی و آلدهیدها استفاده می شود اما مراحل دیگری نیز وجود دارد که عامل آلودگی پساب است. مواد شیمیایی مورد استفاده در تولید چرم باعث افزایش سطح BOD، COD و کل مواد جامد محلول در آب می شوند. این فرایند ها همچنین از مقادیر زیادی آب استفاده می کنند و در نتیجه این امر مقادیر زیادی آلاینده ایجاد می کنند.

 

 

پکیج تصفیه فاضلاب مرغداری: مرغداری ها و دامداری ها، ضایعاتی از قبیل لاشه، مدفوعات، آب ناشی از شست و شو، بو ( ناشی از مدفوعات و یا کوره های سوخت لاشه) و … تولید می کنند. در حال حاضر ایران عضو کشور هایی است که سیستم تصفیه پساب مرغداری های آن به صورت صحیح و کاربردی نیست. برای مثال در یک تحقیق و بررسی ۹ درصد سیستم تصفیه پساب مرغداری در بابل، دچار مشکلات عدیده ای بود. از پساب مرغداری ها می توان انواع مختلف منابع را به دست آورد، برای مثال از پساب ها می توان سوخت های زیستی، چربی حیوانات، کودهای شیمیایی و حیوانی، انرژی، گرما و آب تمیز به جهت به کار گرفتن در مصارف دیگر به جهت داشتن صنعتی پایدار( می توان به صورت عمومی صنعت سبز نیز بیان کرد) به دست آورد و در راستای پرورش دام و طیور استفاده کرد.

 

 

 

 

سیستم پشتیبانی و اجرای پروژه ها به چه ترتیبی است؟

 

کارشناسان اوژن با بررسی نوع فاضلاب ها و مهندسی انواع آلاینده هایی که در پساب های موجود در پروژه های تصفیه فاضلاب صنعتی یا تصفیع فاضلاب های بهداشتی وجود دارد، اقدام به ارائه طرح های پیشنهادی کرده و توان تولید سیستم های تصفیه فاضلاب کاملا کاربردی و متناسب با صنایع مختلف را دارد.

 

 

معیارهای موفقیت و متمایز بودن اوژن اطلس چه مواردی هستند؟

 

پروژه های انواع تصفیه فاضلاب کاملا اختصاصی و مهندسی شده بر اساس نوع پساب موجود می باشد و گروه مهندسی اوژن اطلس طی تمامی مراحل طراحی ، مشاوره و اجرا همراه شرکت های کارفرما می باشد.

 

 

عملکرد پکیج تصفیه فاضلاب اوژن چگونه است؟

پکیج اوژن بهترین گزینه جهت جایگزینی سپتیک تانک ها، ایمهاف تانک ها و چاه های جاذب، جهت تصفیه فاضلاب بهداشتی-انسانی و صنعتی می باشد. متداول ترین فرآیند تصفیه در پکیج های تصفیه فاضلاب، فرآیند لجن فعال می باشد. در این فرآیند با ایجاد شرایط محیطی و بستر مناسب جهت رشد و فعالیت میکروارگانیسم ها، سبب مصرف آلاینده های آلی فاضلاب و جداسازی و زلال سازی آن ها می باشد.

شرایط محیطی مناسب جهت متابولیسم باکتری ها شامل میزان اکسیژن محلول (DO)، زمان ماند، مواد مغذی (N,P)، دما و pH می باشد.

میزان اکسیژن محلول بوسیله تامین هوا از طریق بلوئرها و تزریق از طریق دیفیوزرها انجام می شود. سایر موارد نیز در مخزن هوادهی کنترل و تامین می شود. طی فرآیند هضم مواد آلی از طریق میکروارگانیسم ها، لخته های سنگین تری تشکیل می شود که قابلیت ته نشینی را خواهند داشت. این لخته ها با گذراندن زمان ماند کافی در مخزن ته نشینی ثانویه به آرامی ته نشین شده و از کف مخزن جداسازی می شود. در پایان مقدار لجن مازاد به هاضم لجن منتقل شده و پساب زلال شده نیز بعد از کلرزنی و ضدعفونی به محل مصرف منتقل می شود.

 

 

 

مهمترین زمینه‌های فعالیت و ارائه خدمات گروه مهندسی اوژن اطلس سپهر در حوزه تصفیه فاضلاب به شرح ذیل می باشد:

 

۱. مشاوره، طراحی و اجرای سیستم‌های پکیج تصفیه فاضلاب شهری (انسانی – بهداشتی) و پکیج های تصفیه فاضلاب صنعتی

۲. انجام امور جمع آوری و انتقال فاضلاب های شهری و صنعتی (طراحی، مشاوره و اجرا)

۳. تولید انواع موادهای شیمیایی مورد مصرف در تصفیه فاضلاب

 

لیست کلمات کلیدی : پکیج تصفیه آب و فاضلاب صنعتی، شرکت تصفیه انواع فاضلاب، پکیج تصفیه فاضلاب

سایت: http://ozhen.co/

آدرس شرکت: تهران، ولنجک، نبش خیابان بیست و پنجم

تماس : ۹۱۳۰۰۲۰۴ - ۰۲۱

ایمیل: info@ozhen.co

ساعات کاری

شنبه -چهارشنبه: ۰۸:۳۰ الی ۱۷:۰۰

پنجشنبه: ۰۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰

جمعه: تعطیل

راهنمای خرید تجهیزات پزشکی

تجهیزات پزشکی

از آن جایی که تجهیزات پزشکی نقش مهمی در نظام سلامت جامعه دارند امروزه با تنوع وسیعی از دستگاه ها و تجهیزات پزشکی رو به رو هستیم که به دلیل اهمیت و حساسیت موضوع بایستی به دقت به آن توجه نمود. اما متاسفانه به دلیل عدم توجه و دقت کافی در این زمینه امروزه با انبوهی از شرکت های عرضه و پخش تجهیزات و لوازم پزشکی رو به رو هستیم که بدون دارا بودن مجوز های لازم با جان و مال مردم بازی می کنند.

در این میان شرکت های لوازم مصرفی پزشکی معتبر نظیر شرکت سدان مد با دارا بودن سابقه ی بیش از 15 سال فعالیت در زمینه ی فروش تجهیزات پزشکی می کوشد تا تجهیزات پزشکی تهران و حتی تجهیزات پزشکی شهرستان ها را نیز فراهم نماید. این شرکت با داشتن کادری مجرب تلاش می کند تا نیاز های افراد و ارگان ها را از طریق فروشگاه تجهیزات پزشکی آنلاین خود به راحتی مرتفع ساخته و تجهیزات پزشکی با کیفیت و استاندارد را در اختیار مردم قرار دهد.

این شرکت سابقه ی 15 ساله ی فعالیت های خود را با فعالیت در زمینه های مختلفی همچون تجهیز درمانگاه های پتروشیمی و سکو های نفتی و نیز کشتی ها و ناوگان های حمل و نقل پربار نموده است و امروزه نیز همچنان با همان میزان نیرو ی اولیه و کادری مجرب و دلسوز آماده ی خدمت به مردم می باشد.

شرکت سدان مد با سابقه ی فعالیت در تمامی زمینه های پزشکی همچون تجهیزات و دستگاه های پزشکی بیمارستانی،کلینیکی، مراقبت از بیمار در منزل، لوازم مصرفی پزشکی عمومی و تخصصی و نیز تجهیزات امداد و نجات و آمبولانس می تواند بهترین گزینه برای خرید تجهیزات پزشکی با کیفیت و استاندارد باشد.

راهنمای خرید تجهیزات پزشکی

توجه کنید که خرید تجهیزات پزشکی بایستی آگاهانه انجام گیرد تا سلامت افراد را به خطر نیندازد. بنابراین در هنگام انتخاب و خرید لوازم مصرفی پزشکی بایستی نکاتی را در نظر بگیرید که از آن جمله می توان طول عمر کالا، ایمنی محصول، استاندارد بودن، اصل بودن کالا و البته قیمت آن را نام برد.

همچون دیگر وسایل و دستگاه ها، تجهیزات پزشکی نیز طول عمر مشخصی داشته و پس از گذشت مدت زمان خاصی از رده خارج شده و نوع جدیدی از آن ساخته شده و روانه ی بازار می شود. بنابراین توجه به طول عمر کالا و پشتیبانی از تکنولوژی های به روز می تواند خریدی مطمئن را برای شما به همراه داشته باشد. علاوه بر این ایمنی محصول از دیگر فاکتور هایی است که در هنگام خرید تجهیزات پزشکی بایستی به آن توجه ویژه داشته باشید. سیم و کابل دستگاه و یا نوع ورودی و خروجی حتما باید به دقت بررسی شوند تا مشکلات و هزینه های بعدی را بر شما تحمیل ننمایند.

توجه کنید که چنانچه قیمت کالا برای شما مهم است و بودجه ی کافی برای خرید تجهیزات پزشکی گران قیمت ندارید، می توانید از نوع دست دوم آن ها نیز استفاده کرده و به خرید آن ها اهتمام ورزید. اما توجه کنید که برای خرید تجهیزات پزشکی دست دوم بایستی از فروشگاه های معتبر تجهیزات پزشکی دست دوم استفاده کنید. علاوه بر این پیش از خرید کالا، پیشنهاد می کنیم که مدت زمانی را برای تست و بررسی دستگاه و یا کالای دست دوم صرف کرده تا از سالم بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

شرکت تجهیزات پزشکی سدان همچنین بخشی از فعالیت های خود را به خرید و فروش تجهیزات و لوازم پزشکی دست دوم اختصاص داده است که شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده از تجهیزات دست دوم این شرکت خرید کرده و پیش از خرید نیز از ضمانت اصل بودن کالا اطمینان حاصل نمایید.

همچنین فروشگاه اینترنتی سدان مد که در زمینه ی خرید و فروش انواع تجهیزات پزشکی فعالیت دارد امکان خرید با پرداخت درب محل را نیز برای همشهریان تهرانی خود نیز فراهم نموده است که شما عزیزان می توانید به این طریق با اطمینان خاطر اقدام به ثبت خرید خود نمایید.

خرید تجهیزات پزشکی بایستی با دقت و وسواس مناسب انجام شود تا سلامت خود، عزیزان و یا دیگر افراد به خطر نیفتاده و سلامت جامعه را تامین نماید. علاوه بر این خرید و فروش تجهیزات و لوازم پزشکی نو و دست دوم نیز از دیگر فعالیت های این شرکت است که در راستای خدمت رسانی هر چه تمام تر به هم میهنان عزیزمان می باشد.

هزینه تجهیزات پزشکی

با توجه به اینکه امروزه با افزایش نرخ واردات لوازم مصرفی پزشکی رو به رو هستیم، تهیه، توزیع و تجهیز لوازم پزشکی مورد نیاز بیمارستان ها، کلینیک ها، درمانگاه ها و به طور کلی تمامی مراکز درمانی می تواند یکی از مشاغل حساسی باشد که به طور مستقیم یا غیر مستقیم با جان و مال مردم در ارتباط است.

توجه کنید که پخش تجهیزات پزشکی معمولا در 2 زمینه ی تجهیز مراکز درمانی و تجهیز بیمار در منزل انجام می گیرد تا بتواند نیاز های بیماران را در هر کجا که باشند به بهترین شکل ممکن برطرف نماید.

در این زمینه قاعدتا مراکز پخش عمده تجهیزات پزشکی نظیر شرکت سدان مد با سال ها تجربه در زمینه ی تامین تجهیزات لابراتوری و آزمایشگاهی، تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات الکترو پزشکی، تجهیزات و دستگاه های پزشکی و تکنولوژی پزشکی، لوازم فیزیوتراپی و نیز لوازم مصرفی ارتوپدی می کوشد تا علاوه بر تامین نیاز های مردم، هزینه های کمتری نیز بر بیماران تحمیل شود.

به طور کلی هزینه ی تجهیزات پزشکی معمولا بر عهده ی خود افراد می باشد و بیمه ها کمتر این وسایل را تحت پوشش خود قرار می دهند. بنابراین در هنگام خرید این وسایل بایستی ابتدا بهترین قیمت تجهیزات پزشکی مصرفی خود را جویا شده و پس از بررسی جوانب، اقدام به خرید آن نمایید.

بدیهی است که برند های مختلف قیمت های متفاوتی را حتی در اجناس مشابه خواهند داشت. خوشبختانه سدان مد با دارا بودن برند های مختلف تجهیزات پزشکی نظیر Beurer، MED SKY، sunrise medical، KD،  Lifepakو ... می تواند گزینه مناسبی برای خرید تجهیزات پزشکی باشد تا شما عزیزان بتوانید با مقایسه ی قیمت های متنوع کالا هایی با برند های مختلف، مناسب ترین انتخاب و خرید را برای نیاز های مصرفی خود داشته باشید.