مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول، محبوب‌ترین گزینه‌ها برای گشت‌‍و‌گذار و خرید در این شهر توریستی محسوب می‌شوند و همچنین یکی از بهترین نقاط برای تفریح در استانبول هستند. شهر استانبول میزبان بیش از 200 مرکز خرید مدرن است که هرکدام امکانات متنوعی را برای جلب مشتری در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند و البته روز‌به‌روز بر تعداد آن‌ها نیز افزوده می‌شود. اغلب مراکز خرید استانبول، وسعت زیادی دارند و نام برخی از آن‌ها در میان بهترین مراکز خرید در اروپا می‌درخشد.

بهترین مراکز خرید استانبول

برای خرید موفق در مراکز خرید استانبول چند نکته مهم وجود دارد که در این بخش به آن‌ها می‌پردازیم. شهر استانبول یکی از توریستی‌ترین شهرهای جهان به شمار می‌رود و در طول سال از مسافران زیادی میزبانی می‌کند. گردشگران زیادی با هدف خریدهای عمده و جزئی به استانبول سفر می‌کنند و به همین دلیل مهم‌ترین و معروف‌ترین برندهای جهان در این شهر فروشگاه‌های بزرگی دایر کرده‌اند.

مرکز خرید آکمرکز

مرکز خرید آکمرکز یکی از پر طرفدارترین مراکز خرید استانبول است که در سال‌های ۱۹۹۵ و ۱۹۹۶ میلادی به‌ترتیب به‌عنوان بهترین مرکز خرید اروپا و جهان معرفی شد و توانست جایزه بین‌المللی طراحی و توسعه را دریافت کند. این مرکز خرید در منطقه اتیلر استانبول و نزدیک به محله بشیکتاش قرار دارد. تنوع مغازه‌ها و محصولات عرضه شده در این پاساژ رضایت خاطر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی را به دست آورده‌اند. بسیاری از معروف‌ترین برندهای جهانی در این مرکز خرید شعبه دارند. در پاساژ آکمرکز می‌توانید انواع پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه و همین طور محصولات آرایشی، اسباب‌بازی، لوازم و ابزار الکترونیکی و وسایل ورزشی را تهیه کنید. فروشگاه‌های این مرکز خرید از گران‌ترین برندها تا محصولات با قیمت ارزان‌تر را شامل می‌شوند.

  • ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

منبع : asemooni.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.